PROJECTMANAGER BEURZEN & EVENEMENTEN Libema
Bij ons is echt geen dag hetzelfde, dat is een belofte waar we ons 100% aan kunnen houden. Samen met je collega’s van projectmanagement, sales, horeca en eventservices werk je aan de gaafste evenementen, concerten, congressen en beurzen. Bovendien doe je dit op een aantal mooie, gerenommeerde evenementenlocaties! Denk hierbij aan Brabanthallen, Zeelandhallen, Autotron, 1931 Congrescentrum, Expo Haarlemmermeer en onze nieuwste entertainmentvenue Mainstage in ’s-Hertogenbosch.
Projectmanager Beurzen & Evenementen
Jouw toekomstige werkplek?
Deze beurzen en evenementen hebben vaak grote commerciële belangen en brengen uiteraard logistieke uitdagingen met zich mee die impact kunnen hebben op de openbare ruimte rond onze evenementenlocaties. Van dit soort uitdagingen krijg jij alleen maar meer energie! Je hebt maar één doel voor ogen: ervoor zorgen dat onze opdrachtgevers en gasten een onvergetelijk evenement beleven.
Het managen en overtreffen van verwachtingen zit in jouw DNA en gastvrijheid is géén trucje! Als de communicatieve en commerciële regisseur van de aan jou toegewezen evenementen weet je als geen ander interne- en externe partijen bij elkaar te brengen en te enthousiasmeren om de grenzen op te zoeken om zaken voor elkaar te krijgen.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het tijdig aansturen van de projectvoorbereiding waardoor calculaties, planningen en draaiboeken tijdig voor handen zijn en alle benodigde diensten en materialen op tijd en tegen een scherpe prijs ingekocht zijn;
- Tijdens de projectvoorbereiding en tijdens de uitvoering ben jij hét aanspreekpunt van onze opdrachtgever, je draagt de operationele eindverantwoordelijkheid tijdens het evenement en zorgt ervoor dat we er alles aan doen om de wensen en eisen van de klant te overtreffen;
- Het bewaken van alle kritische tijdspaden en het communiceren, verbinden en enthousiasmeren van alle collega’s die betrokken zijn bij het evenement.
Hoe maak jij ons team compleet?
- Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau aangevuld met circa 5 jaar ervaring met het organiseren van uiteenlopende grootschalige evenementen met overeenkomstige facilitaire en logistieke uitdagingen;
- Je bent commercieel, klantgericht en bent gewend om de lead te pakken in projectteams;
- Je bent financieel goed onderlegd en kunt projectcalculaties opstellen en analyseren;
- Je bent flexibel, collegiaal en praktisch ingesteld en weet als geen ander dat werken in de evenementenbranche betekent dat werktijden wisselen, je lange dagen maakt en regelmatig in de avonden of weekenden werkt;
- Je bent een ster in plannen;
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Hoe zorgen wij voor jou?
- Je krijgt bij ons veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie;
- Wij bieden onze nieuwe medewerkers een fantastische start door trainingen te geven bij de start van het dienstverband;
- Wij organiseren een paar keer per jaar gezellige personeelsfeestjes, waarin je de samenhorigheid tussen collega’s ziet groeien;
- Naast een mooi salaris ben je ook altijd welkom om als gast, samen met familie en vrienden, de attractieparken van Libéma onbeperkt te bezoeken;
- Middels onze Wij Libéma App houden wij je op de hoogte van alle formele en uiteraard ook informele nieuwtjes binnen de divisie Beurzen & Evenementen en Libéma.
Enthousiast?
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens haar eigen 10-jarig jubileum ‘Update 10.0’. Momice nodigde namelijk als eerste in de branche een AI-bot uit om deel te nemen aan een paneldiscussie, samen met event experts Maarten Schram (IDEA) en Dirk Prijs (Genootschap voor Eventmanagers). De vraag is natuurlijk wie de […]
...De sociale partners in de Tentoonstellingsbouw, Meubelindustrie en Orgelbouw hebben overeenstemming bereikt over de pensioenparameters voor 2024. Daarnaast bouwen werknemers vanaf 1 januari 2024 al vanaf hun 18e pensioen op. Dit heeft gevolgen voor werknemer, werkgevers én je salarisadministratie! Pensioenparameters vanaf 2024 De premie en pensioenopbouw voor de basispensioenregeling van sectoren Meubelindustrie, Orgelbouw en Tentoonstellingsbouw is, […]
...Inzicht hebben én inzicht geven in de branche waarin we opereren, is voor de VVEM van groot belang. Wie weet hoe de branche ervoor staat, kan daarop als ondernemer in die branche anticiperen. Wij willen daarom zowel de Monitor Festivals & Concerten als de Arbeidsmonitor Gastvrijheidssector nog eens onder de aandacht brengen. Monitor Festivals & […]
...Het pand van voormalig restaurant en Partycentrum De Heideroos in Eerbeek -in het midden van de driehoek Apeldoorn, Arnhem en Zutphen- is een paar maanden geleden gekocht door Catering Groep Nederland. De feest- en ontmoetingslocatie wordt momenteel verbouwd tot Bosque, vier & ontmoet. Alle zalen worden gerenoveerd, er komen terrassen aan de voor- en achterkant […]
...Eindhoven – € 10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan […]
...